آموزش برنامه نویسی و مقاله های IT

آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته و مقاله های فناوری اطلاعات

آموزش برنامه نویسی و مقاله های IT

آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته و مقاله های فناوری اطلاعات

آموزش برنامه نویسی و مقاله های IT

آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته در این سایت به کمک جمعی از دوستان برنامه نویس خوش ذوق می باشد.

بایگانی

SIRI اپل چیست؟

چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۴۰ ق.ظ

SIRI یک برنامه کاربردی برای سیستم عامل iOS اپل است که به عنوان یک دستیار شخصی و هدایتگر دانش کار می‌کند. این برنامه از یک رابط کاربری که به زبان طبیعی کار می کند استفاده کرده تا بتواند به سوالات پاسخ داده، پیشنهاداتی ارائه داده، و انجام این کارها را به وسیله ارسال درخواست ها به یک مجموعه از خدمات وب صورت می گیرد.

اگه شما تا به حال گوشی آیفون خریده باشید حتما از طرفدار های SIRI شده‌اید چون SIRI بهتون در کار های مختلفی از جمله برقرای تماس کمک میکنه شما می تونید با هاش بگو بخند کنید یا حتی باهاش گپ بزنید پس SIRI بسیار بدرد بخور و مفید هست.

SIRISIRI منحصر به فرد است و علتش این است که اون یک برنامه تشخیص گفتار نیست، SIRI در واقع میتونه زبان و جملات را بفهمه و از ساختار زبان آگاهی داره. اون میتونه از منطق استفاده کنه این ویژگی سیری اون رو از هر چیزی باهوش تر و بیشتر شبیه انسان‌ها می کنه.

SIRISIRI

حالا باوجود چیز هایی مثل دستگاه‌های خودپرداز میدونیم که وقتی ماشین ها به اندازه انسان قابل اعتماد باشند ما ترجیح می دهیم از ماشین ها استفاده کنیم.

SIRI

مردم دارند از سیری بیش از انتظار شرکت اپل استفاده می‌کنند و سیری هر روز در حال یادگیری است که باعث می‌شود که آن بیشتر و بیشتر باهوش بشه اگر اپل به برنامه نویسای دیگه اجازه دسترسی به کدهای سیری رو بدهد طوفانی از برنامه های صوتی جدید به وجود خواهد آمد.

SIRI

سیری در خرید به شما کمک می‌کند برنامه سفرتون رو می چینه براتون تلفن می‌زنه و می‌تونه اولویت ها تون رو یاد بگیره. سیری واقعا داره به یک دستیار شخصی تبدیل میشه آغاز هوش مصنوعی واقعی و این چیز خیلی مهمی هست.

اری کشمیت از گوگل در کمیته فرعی سنای رقابت سیاست گذاری ادعا کرد که بزرگترین تهدید برای گوگل، سیری است.

SIRI

چون یک روزی ممکنه شما گوگل رو کنار بگذارید و بجاش سوالاتتون  رو از سیری بپرسید پس حواستون به سیری باشه چون قراره تمام توجهات رو به خودش جلب کنه.

  • امیر دولت آبادی

SIRI اپل

SIRI اپل چیست؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی